Farsi | English  
 

   پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی جام فجر برگزار شد



شناسه خبر: 12951   شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 18:21

مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره از رقابت های بین المللی جام تکواندو فجر در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از رقابت ها با حضور کشورهای ايران، ارمنستان، برزيل، هند، عراق، ليبي، ‌روسيه، آذربايجان، تركيه و افغانستان در 4 وزن المپیکی 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم از صبح امروز (شنبه) با مبارزات دو وزن 58- و 80- کیلوگرم در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

*** مراسم افتتاحیه با حضور کیومرث هاشمی (رییس کمیته ملی المپیک)، محمد زاد محمد (نماینده فدراسیون جهانی در بیست و هفتمین دوره مسابقات جام فجر و رییس فدراسیون تکواندو اتریش)، استاد بزرگ کانگ، سیدمحمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو ایران)، مهندس منصوری (نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی)، زهرا سروی (نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو)، محمد احسنی فروز (دبیر فدراسیون تکواندو)، روسای هیات‌های فدراسیون تکواندو و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو برگزار شد.

* مراسم با سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد.

* مجموعه ای از بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در سالن پخش شد.

* مجری برنامه پس از پخش گزیده ای از رقابت های دوره گذشته از پولادگر رییس فدراسیون تکواندو دعوت کرد تا در جایگاه قرار گرفته و برای حضار سخنرانی کنند.

*سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیر مقدم به حضار گفت: امیدوارم که مسابقات در سطح فنی بازیکنان موثر باشد چراکه تمامی مسابقات و تورنمت‌هایی که برگزار می‌شود باید در راستای ارتقای هرچه بیشتر تکواندو باشد. از حضور کیومرث هاشمی، محمد زادمحمد، مهندس منصوری و استاد کانگ کمال تشکر را دارم. امیدوارم تمامی کشورهای حاضر در این رقابت ها اوقات خوشی را در ایران سپری کنند. باید از تمامی کشورهای حاضر در این رقابت ها نیز برای حضورشان تشکر و قدردانی کنم بخصوص کشور برزیل، میزبان بازیهای المپیک ریو 2016 که پس از حضور در این رقابت ها، در اردوی مشترک با تکواندوکاران ایران نیز شرکت خواهد کرد.

* در ادامه محمد زادمحمد، نماینده فدراسیون جهانی تکواندو در این دوره از مسابقات گفت: افتخار می کنم که امروز در کنار شما هست و از حضور تمامی، ورزشکاران، مربیان و داوران در این رقابت ها تشکر می کنم.

*سوگند نامه داوران توسط شهرام اربابی از ایران و داور امریکایی و سوگند نامه ورزشکاران توسط محمد کاظمی از ایران و تکواندوکار المپیکی کشور برزیل قرائت شد.

* در ادامه توسط سیدمحمدپولادگر، یاد بود بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر به کیومرث هاشمی (رییس کمیته ملی المپیک)، محمد زادمحمد (نماینده فدراسیون جهانی)، استاد کانگ و مهندس منصوری (نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی) اهدا شد.

* پوریا عرفانیان، پرچمدار کشورمان در رژه ابتدایی مراسم افتتاحیه بود و سپس داوران بین المللی این دوره از رقابت های جام فجر از مقابل جایگاه مسئولین عبور کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند. پس از آن بازیکنان کشورهای افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، برزیل، هند، عراق، لیبی، ترکیه، روسیه و ایران از مقابل جایگاه عبور کردند.

*مراسم با اجرای گروه نمایش نظری و سپس تکواندوکاران استان اصفهان به پایان رسید.



تاريخ  ارسال:شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 18:21

تعداد بازديد: 445

کد:12951-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool