Farsi | English  
 

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر - تهران
روسیه و ایران طلاییان روز نخست



شناسه خبر: 12954   شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 19:35

در پایان اولین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر، هوگوپوشان کشورهای روسیه و ایران موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بيست و هفتيمن دوره مسابقات بین المللی تكواندوي جام فجر در گروه مردان (G1)، از صبح امروز (شنبه) با حضور تیم هایی از کشورهای ايران، ارمنستان، برزيل، هند، عراق، ليبي، ‌روسيه، آذربايجان، تركيه و افغانستان در خانه تكواندو آغاز شده است.

این دوره از رقابت ها در 4 وزن المپيكي 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم و به مدت 2 روز برگزار می شود که امروز (شنبه) و در اولين روز این مسابقات، پیکارهای هوگوپوشان دو وزن 58- و 80- کیلوگرم برگزار شد که در پایان تکواندوکاران کشورهای روسیه و ایران مدال طلا را بدست آوردند.

در وزن 58- کیلوگرم، وزن اول المپیکی، محمد کاظمی از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) بر سکوی قهرمانی ایستاد، وحید عالمی از افغانستان الف به مدال نقره رسید و یوسف شریها تکواندوکار المپیکی کشور لیبی به همراه هادی تیران ولی پور از تیم شهدای ساری (ایران) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

اما در وزن 80- کیلوگرم، وزن سوم المپیکی، «اروتیون ملیکستیانتس» از روسیه مدال طلا را به گردن آویخت، امیرحسین ساسان از تیم شهدای ساری (ایران) بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و وحید عیسی بیگلو از تیم امید ایران و پوریان عرفانیان از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) مشترکا سوم شدند.

رقابت های تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

اين دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد.



تاريخ  ارسال:شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 19:35

تعداد بازديد: 432

کد:12954-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool