Farsi | English  
 

   جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

کیومرث هاشمی: تکواندوی ایران در جهان حرف اول را می‌زند



شناسه خبر: 12956   يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 10:40

کیومرث هاشمی می‌گوید تکواندو یکی از امیدهای ایران برای کسب نتیجه‌ در المپیک است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ رییس کمیته ملی المپیک در خصوص مسابقات تکواندوی جام فجر اظهار کرد: چندین سال است این مسابقات به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و شاهد بیست و هفتمین دوره مسابقات بودیم. مسابقات همه ساله از سطح بسیار خوبی برخوردار است و میزبان چندین کشور هستیم. تکواندو در سطح کشور بسیار توسعه یافته است و قهرمانان زیادی به جامعه تحویل داده است. در هر وزن و رده سنی شاهد قهرمانان بزرگ هستیم و تکواندوی ایران در جهان حرف اول را می‌زند.

وی افزود: این نشان از کارهای زیربنایی فدراسیون است و مسابقات از قبیل جام فجر می‌تواند به شناساندن استعدادها کمک کند. من از پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو و همکارانش کمال تشکر را دارم که میزبانی چنین مسابقاتی را برعهده دارند و همیشه به توسعه تکواندو کمک می‌کنند.

هاشمی با بیان این که تکواندوی ایران یکی از امیدهای کاروان المپیک است، خاطر‌ نشان کرد: ما برای کاروان المپیک پیش‌بینی نتیجه نمی‌کنیم، اما باید بگویم که تیم تکواندوی ایران که با چهار نماینده حضور دارد و میانگین سنی پایینی دارد شرایطش بسیار خوب است و یکی از امیدهای ما برای کسب نتیجه‌ در المپیک است.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص انتخاب اسم کاروان ایران به نام امام رضا (ع) ، ا‌دا‌مه‌ داد: دلیل انتخاب این نام تقارن مسابقات المپیک با میلاد امام رضا (ع) بود و به نظرم بهترین تصمیم بود. ایرانی‌ها ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند و به همین خاطر کمیته‌ اجرایی این نام را انتخاب کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که به برکت نام امام رضا (ع) کاروان ایران در المپیک نتیجه‌ خوبی بگیرد.

منبع: ایسنا



تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 10:40

تعداد بازديد: 428

کد:12956-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool