Farsi | English  
 

   شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

نماینده فدراسیون جهانی: جام فجر جایگاه ویژه ای در تكواندوی دنیا دارد



شناسه خبر: 12965   يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 12:31

نماینده فدراسیون جهانی تكواندو، گفت: مسابقات بین المللی جام فجر از جایگاه ویژه ای در تكواندوی جهان برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «محمد زادمحمد» رئیس ایرانی الاصل فدراسیون اتریش كه از سوی فدراسیون جهانی به عنوان نماینده فنی بیست و هفتمین دوره رقابت های تكواندوی جام فجر انتخاب شده است، در گفت و گو با ایرنا تصریح كرد: هفته گذشته رئیس فداسیون جهانی به من اعلام كرد كه باید این رقابت ها را زیر نظر داشته باشم.

زادمحمد سطح فنی پیكارهای جام فجر را مناسب دانست و اظهار داشت: شاهد سطح بالای مسابقات هستیم و از همه مهتر برایم حضور داوران نامدار كشورهای صاحب سبك تكواندو در جام فجر است.

وی گفت: در پیش بودن مسابقات المپیك سبب شده تا نفرات زیادی در جام فجر حضور نداشته باشند، اما این مساله را در نظر داشته باشید كه هیچكدام از تورنمنت های مهم جهان با حضور تعداد نفرات بالا برگزار نمی شود و مهم كیفیت است.

همچنین، «سیروس رضایی» رئیس كمیته داوران فدراسیون تكواندو نیز در ادامه اظهار داشت: خوشحالم كه داوران كاربلدی از كشورهایی چون آمریكا، انگلیس، تركیه، اسپانیا، اتریش و كره جنوبی در جام فجر امسال قضاوت می كنند.

وی افزود: تیم ملی تكواندوی ایران قهرمان جهان است و حضور در یاران برای تیم ها و داوران دارای جذابیت خواهد بود. در همین راستا تعداد زیادی از داوران خارجی برای حضور در جام فجر درخواست داده بودند كه نفرات فعلی را از بین درخواست های متعدد، گزینش كرده ایم.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 12:31

تعداد بازديد: 331

کد:12965-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool