Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر - تهران
قیاثی و احسانی دو مدال طلای روز دوم را کسب کردند



شناسه خبر: 12972   يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 18:29

در پایان دومین و آخرین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر، دو تکواندوکار کشورمان موفق به کسب مدال طلای دو وزن 68- و 80+ کیلوگرم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بيست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی تكواندوي جام فجر در گروه مردان (G1)، که از صبح دیروز (شنبه) با حضور تیم هایی از کشورهای ايران، ارمنستان، برزيل، هند، عراق، ليبي، ‌روسيه، آذربايجان، تركيه و افغانستان در خانه تكواندو آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

این دوره از رقابت ها در 4 وزن المپيكي 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم و به مدت 2 روز برگزار شد که امروز (یکشنبه) و در دومین روز این مسابقات، پیکارهای هوگوپوشان دو وزن 68- و 80+ کیلوگرم برگزار شد که در پایان تکواندوکاران ایرانی دو مدال طلا را بدست آوردند.

در وزن 68- کیلوگرم، وزن دوم المپیکی، سید حسین احسانی از تیم شهدای ساری (ایران) مدال طلا را به گردن آویخت، سرجی اوانسف از ارمنستان به مدال نقره دست یافت و سروش احمدی از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) و داوود یارمحمدی از افغانستان الف مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن 80+ کیلوگرم، فرشاد قیاثی از تیم شهدای ساری (ایران) بر سکوی قهرمانی ایستاد، سیاوش فخرایی از تیم شهرداری و شورای شهر کرج (ایران) عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و مصطفی ناظری از افغانستان ب و بوگراهان کاراکاس از ترکیه مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.

اين دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در رنكينگ المپيك تعلق گرفت.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 18:29

تعداد بازديد: 349

کد:12972-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool