Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

سرپرست تيم افغانستان:
جام‌فجر مي‌تواند در رده‌سني نونهالان و نوجوانان هم برگزار شود



شناسه خبر: 12978   دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 - 09:49

سرپرست تيم افغانستان گفت: اين دوره از رقابت‌ها خوب برگزار شد اما به نظرم اگر اين مسابقات را در رده سني نونهالان و نوجوانان هم برگزار كنند، قطعا استقبال تيم‌ها بيشتر مي‌شود.

محمد همايون رضايي سرپرست تيم افغانستان در بيست و هفتمين دوره مسابقات بين‌المللي جام فجر، در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون تكواندو، در خصوص شرايط اين‌دوره از رقابت‌ها گفت: طبق جدولي كه فدراسيون تكواندو ايران اعلام كرده بود، برنامه‌ها در زمان مقرر و بصورت منظم برگزار شد. با توجه به اينكه مسابقات در صدا و سيما جمهوري اسلامي پخش زنده داشت، اين رقابت‌ها بازتاب خوبي در ميان مردم دارد.

وي تصريح كرد: تيم ايران، كادر فني و قهرمانان بسيار خوبي دارد كه اين امر به برنامه‌ريزي دقيق فدراسيون تكواندو مربوط مي‌شود. در اين مسابقات همه بازيكنان تلاش كردند تا بتوانند مدال را بدست آورند، رقابت‌ها خوب بود اگرچه تيم ما نتوانست به مدال طلا دست پيدا كند.

وي سطح مسابقات را اينطور بيان كرد: سطح فني رقابت‌ها خوب بود و داوران هم در سطح بالايي قضاوت كردند. اين دوره از رقابت‌ها خوب برگزار شد اما به نظرم اگر اين مسابقات را در رده سني نونهالان و نوجوانان هم برگزار كنند، قطعا استقبال تيم‌ها را بيشتر مي‌كند.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 - 09:49

تعداد بازديد: 424

کد:12978-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool