Farsi | English  
 

   چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


 آرشيو گفت و گو


گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


     

احساني: كسب مدال طلا سخت بود



شناسه خبر: 12999   سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 09:10

تكواندوكار وزن 68- كيلوگرم گفت: حضور تیم‌های ایرانی سطح فنی بالایی را در این مسابقات ایجاد کرده بود و همینطور کشورهای دیگر هم باانگیزه در این مسابقات حضور پیدا کردند.

سید احسان حسینی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم که در تورنمت بین‌المللی فجر مدال طلای این وزن را از آن خود کرد، به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با وجود اینکه بعضی از کشورها در مسابقات جام فجر حضور نداشتند اما حضور تیم‌های ایرانی سطح فنی بالایی را در این مسابقات ایجاد کرده بود و همینطور کشورهای دیگر هم باانگیزه در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وي تصريح كرد: به نظرم برخي از تكواندوكاران افغانستان واقعا عملكرد خوبي داشتند و پديده محسوب مي‌شدند و دو تكواندوكاري كه مدال نقره و برنز را کسب كردند، مبارزات خوبي داشتند. البته تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شدند و در وزن من مهمترین حریفانم از تیم‌های ایران و ارمنستان بودند.

وی در ادامه افزود: کسب مدال طلا سخت بود و و نمی‌توانستم از قبل نتایج را پیش‌بینی کنم اما خدا را شكر كه عنوان قهرماني را بدست آوردم. هدف هر تکواندوکاری کسب مدال المپیک است و من هم تلاش مي‌كنم تا بتوانم به اين مهم دست پيدا كنم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 09:10

تعداد بازديد: 284

کد:12999-1403


 




 





 
  
 Free Page Rank Tool